tävling

Priset? 200kr att handla för hos deras internetbutik!

Sista tävlingsdag? den 5:e klockan 00:00

Hur går tävlingen till?
Jo, kopiera hela detta inlägg och lägg upp i din blogg.
Under skriver du svaret på frågan (kommer en bit länge ner), länkar till detta inlägg och skriver bland kommentarerna att du är med och tävlar (länka gärna till ditt inlägg så det blir lättare för mig att hitta alla bidrag). När tävlingen är slut lottar jag sedan fram en vinnare bland dem som svarat rätt på frågan.


Frågan: Hur gammal är jag?

(och tro nu inte att ni kan klicka in på min profil här på Devote och kolla..
åldern som står där stämmer nämligen inte!)

jag gissar på 22.

här hittar du tävlingen

Kommentarer
Postat av: Minna

Hejhej, tänkte bara tipsa om att jag nu har en ny tävling!

2008-04-26 @ 18:41:07
URL: http://den-annorlunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0