.

Tävling-Tshirtstore

Yes nu kör vi! Eftersom jag tog hem tävlingen igår på Atavahuset (glöm inte rösta idag me :P) så lottar jag ut tre tshirtar från Tshirtstore.se. Tävligen pågår till tolvslaget på söndag den 7e, sedan drar jag 3 stycken vinnare som får sin utvalda tshirt.

Alltså, skriv ett inlägg på din blogg med bilden ovan och texten i detta inlägget plus en klickbar länk till min blogg. Sedan skriver du en kommentar i detta inlägget med adressen till ditt inlägg + ditt namn och mailadress(så jag kan nå dig sen, publiceras inte) + vilken tshirt och strl du vill ha. Kolla in deras hemsida för att välja.

Enkelt va! Så vad väntar ni på? ;)

Tävlingen finns hos angelicajansson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0