Gratis bio

Förmodligen har de flesta av er hört talats om GratisBio.se. En del är säkert lite skeptiska, det kan ju vara svårt att tro att det verkligen är helt gratis. Men det kan det faktiskt vara! Man behöver inte ens betala för frakt. För er som inte vet vad GratisBio.se är, så är det en hemsida där du ska samla poäng som du sedan kan byta ut mot antingen presentkort eller biocheckar. Det finns tre olika sätt att samla poäng click, lead och sale.

Click behöver man bara besöka olika hemsidor. Jag har samlat ihop nästan alla min poäng enbart genom click och jag är mer än halvvägs till att få ett presentkort.

Lead behöver du t.ex. registerar dig på någon hemsida eller liknande. Är för det mesta gratis.

Sale kräver att du ska köpa nånting. Men det är ju frivilligt att göra det, så du kan ju HELT GRATIS samla ihop din biocheck eller presentkort. Men om du ändå ska köpa nånting på nätet så kan det ju vara bra att checka med GratisBio.se, så får du kanske några poäng extra ;)

Man kan även tjäna poäng genom att värva nya medlemmar, vilket jag hoppas på jag kommer göra nu. Bli gärna medlem genom någon av mina länkar och du hjälper mig lite på traven till ett presentkort. Skulle verkligen uppskattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0